[CSS?][IE] Screenshot verkeerd geplaatst

Stel hier je vragen over (X)HTML, CSS, XML, XSL.

[CSS?][IE] Screenshot verkeerd geplaatst

Berichtdoor WyriHaximus » zo nov 26, 2006 21:40

Ik heb een aantal screenshots op me site maar die worden steeds naar beneden geplaatst in IE (ivm impotentie IE etc) . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hier een voorbeeldje: http://www.wyrihaximus.net/wow_screensh ... -7080.html
WyriHaximus

Berichtdoor wesleyA » ma nov 27, 2006 10:17

humpff wat is er dan fout aan, in safari, opera en flock ziet het er allemaal heel goed uit, niks staat naar beneden beplaatst, alles sluit op elkaar aan.

Dit kan zijn omdat IE, de css code verkeerd interpeteerd (het blijft ook een klote browser).

[edit by TrafeX]Kleine aanpassing aan je reply, vergeet je het niet? ;)[/edit]
wesleyA

Berichtdoor WyriHaximus » wo nov 29, 2006 0:49

wesleyA schreef:humpff wat is er dan fout aan, in safari, opera en flock ziet het er allemaal heel goed uit, niks staat naar beneden beplaatst, alles sluit op elkaar aan.

Dit kan zijn omdat IE, de css code verkeerd interpeteerd (het blijft ook een klote browser).

[edit by TrafeX]Kleine aanpassing aan je reply, vergeet je het niet? ;)[/edit]
Er stonds niets voor niets [IE] in het onderwerp ;). En het rukke in dit geval is dat het vooral IE users zijn die naar die screenshots kijken. Maar ach ik moet denk ik maar eens naar een image resize script gaan zoeken wat ze op forum.fok.nl ook gebruiken misschien dat dat helpt. (Heb al via PHP geprobeert maar daar worden ze zo ontzettend lelijk van.)
WyriHaximus

Berichtdoor deWit » wo nov 29, 2006 9:31

Via PHP hoeft resizen niet lelijk te zijn. Als je dit op de juiste manier doet zijn thumbnails nog prima te doen. Als je interesse hebt wil ik wel even een stukje code posten.
Strik je veter, en breek de tent af!
deWit
TWnet Crew

Berichtdoor WyriHaximus » wo nov 29, 2006 12:22

deWit schreef:Via PHP hoeft resizen niet lelijk te zijn. Als je dit op de juiste manier doet zijn thumbnails nog prima te doen. Als je interesse hebt wil ik wel even een stukje code posten.
Nee hoeft niet. Had het zelf gister ook al werken en kwam er achter dat de text op de screenshots waar het om gaat niet goed leesbaar was als ik ging resizen. Nou pakte ik deze screenshots omdat ik ze op een grote site heb gelinkt en meer dan 20k hits perdag er door haal op het moment (vandaag en gister zelfs 70k+) en het gewoon niet netjes staat. Op me blog post ik ook vaak genoeg plaatjes die breder zijn dan de breedte van het design, dus daarvoor was het ook gelijk :).
WyriHaximus

Keer terug naar (X)HTML & CSS