MSN-vervanger?

De plek voor vragen over applicaties die niet goed functioneren.

MSN-vervanger?

Berichtdoor Eiersneijer » wo jan 03, 2007 12:40

Hoi
Ik zoek een IMprogramma waarmee je ook tegen mensen kan praten die alleen MSN hebben. MSN start hier namelijk niet fatsoenlijk op en ik heb zowieso een hekel aan het programma :P
Ik zoek iets als Trillian, maar dat werkt ook maar de halve tijd als je op MSN gaat... het liefst freeware.

Voor windows trouwens :)
Eiersneijer

Berichtdoor AtleX » wo jan 03, 2007 18:14

Is er geen aMSN build voor Windows?

[edit]
Zo te zien wel. Ik heb erg goede ervaringen met aMSN op Linux, op Windows heb ik het nooit gebruikt maar ik denk dat het daar ook wel aardig zal werken.
AtleX

Berichtdoor Eiersneijer » wo jan 03, 2007 22:32

Het werkt :)
Eiersneijer

Berichtdoor Cybertinus » do jan 04, 2007 9:22

aMSN ruled :). Ik gebruik het zelf ook op Linux (moet het op Windows nog installeren), maar er zitten echt handige dingetjes in. Zo staat er voor elke regel die gezegt wordt een timestamp, wat erg handig is. Ook zie je net wat meer informatie over wat de andere doet. Je ziet wanneer er een connectie met jouw geopend wordt (het chatvenster wordt dan al geopend) en ook wanneer de gesprekspartner het scherm sluit krijg jij daar netjes een melding van te zien.
Ook als je veel breezah-sletjes in je MSN hebt, dan kan je die mega-irritante namen gewoon inkorten (ik dacht dat dit in Trillian ook kon, en met MSN Plus ook, maar dat weet ik niet zeker).
De interface van aMSN ziet er zo goed als hetzelfde uit als de MSN Messenger interface, dus das niet echt wennen.
Webcam support zit ook in aMSN sinds versie 0.95. De huidge versie is 0.96, dus dat gaat gewoon goed :).
Misschien dat al die rare features van MSN Messager (Winks, nuges en dat soort zooi) niet helemaal werkt in aMSN, maar ik denk niet dat er iemand is die dat echt mist :p
"Been There, Done That, GOING BACK!" - Disneyland Parijs.
Cybertinus

Berichtdoor deWit » do jan 04, 2007 10:58

Ik gebruik Amsn al een redelijke tijd. Heeft sinds kort dan ook een werkende webcam functionaliteit, nudges werken tegenwoordig ook (yuk...)

Voor de rest is het gewoon een hele fijne messenger, geen zooi er omheen, en een bak handige functionaliteiten die erbij komen.
Strik je veter, en breek de tent af!
deWit
TWnet Crew

Berichtdoor R0berto[] » do jan 04, 2007 11:34

nudges, like... erg functioneel...

het wordt dus gewoon een MSN-kloon op den duur...
R0berto[]
TWnet Crew

Keer terug naar Software