aMSN ruled

. Ik gebruik het zelf ook op Linux (moet het op Windows nog installeren), maar er zitten echt handige dingetjes in. Zo staat er voor elke regel die gezegt wordt een timestamp, wat erg handig is. Ook zie je net wat meer informatie over wat de andere doet. Je ziet wanneer er een connectie met jouw geopend wordt (het chatvenster wordt dan al geopend) en ook wanneer de gesprekspartner het scherm sluit krijg jij daar netjes een melding van te zien.
Ook als je veel breezah-sletjes in je MSN hebt, dan kan je die mega-irritante namen gewoon inkorten (ik dacht dat dit in Trillian ook kon, en met MSN Plus ook, maar dat weet ik niet zeker).
De interface van aMSN ziet er zo goed als hetzelfde uit als de MSN Messenger interface, dus das niet echt wennen.
Webcam support zit ook in aMSN sinds versie 0.95. De huidge versie is 0.96, dus dat gaat gewoon goed

.
Misschien dat al die rare features van MSN Messager (Winks, nuges en dat soort zooi) niet helemaal werkt in aMSN, maar ik denk niet dat er iemand is die dat echt mist

"Been There, Done That, GOING BACK!" - Disneyland Parijs.