Ook al op TF gepost, maar kom er na een dag prutsen nog niet uit.
Ik probeerde dus een simpel test script online te zetten. Database ge-upload, files ge-upload. Gewoon de standaard files erop gezet, ofwel, de config bestanden die VS zelf aanmaakt. Ik dacht, moet toch geen problemen veroorzaken. Wel dus.
Hieronder de details.
WebForm1.aspx bevat enkel een DataGrid
WebForm1.aspx.cs:
- Code: Selecteer alles
private void Page_Load(object sender, System.EventArgs e)
{
//Connectie maken
SqlConnection Verbinding1 = new SqlConnection();
Verbinding1.ConnectionString = "Data Source=(local); Database=Pascal; Integrated Security = True";
// Open de verbinding
Verbinding1.Open();
//SQL commando
string SqlCommando1 = "SELECT * FROM Products";
//DataAdapter
SqlDataAdapter DapCategorie = new SqlDataAdapter(SqlCommando1, Verbinding1);
// DataSet Categorie
DataSet ds1 = new DataSet();
DapCategorie.Fill(ds1);
DataGrid1.DataSource = ds1;
DataGrid1.DataBind();
}
Betreffende url: klik.
Foutmelding:
Serverfout in toepassing /.
Runtime-fout
Beschrijving: Er is een toepassingsfout opgetreden op de server. Door de huidige aangepaste foutinstellingen voor deze toepassing kunnen de details van de toepassingsfout niet extern worden weergegeven (om beveiligingsredenen). De details kunnen echter wel worden weergegeven op browsers die op de lokale server worden uitgevoerd.
Details: Maak, om ervoor te zorgen dat de details van dit bepaalde foutbericht kunnen worden weergegeven op externe systemen, een code <customErrors> in een configuratiebestand web.config dat zich in de hoofdmap van de huidige webtoepassing bevindt. Het attribuut mode van deze code <customErrors> moet vervolgens worden ingesteld op Off.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Nouja, zal wel. Dus ik aangepast in de web.config file. Weer uploaden. ---> zelfde foutmelding.
Er staat dus, precies zoals aangegeven, het volgende in mijn web.config bestand:
<customErrors
mode="Off"
/>
Nouja, mailtje gestuurd naar host. Die gaf de volgende foutmelding:
Fout in bron:
Regel 44: by Microsoft that offers a single logon and core profile services for member sites.
Regel 45: -->
Regel 46: <authentication mode="Windows" />
Regel 47:
Regel 48: <!-- AUTHORIZATION
Bronbestand: D:\Domains\charls-toys-winkel.nl\wwwroot\WebApplication1\web.config Regel: 46
Ok, zal ook wel. Web.config weer aangepast, als volgt:
<authentication mode="None" />
Resultaat: weer dezelfde foutmelding als aan het begin.
Ik heb in de Database de asp.net account al ingesteld met owner-rechten op de betreffende database.
Zoals gebruikelijk werkt het script lokaal prima.
Ik wordt er gewoon moe van. Ik zet gewoon die bestanden die VS automatisch aanmaakt online en moet daar nog van alles gaan veranderen. Hoe moeilijk kan het nou zijn om dat fucking script online te zetten.
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen.