Ideeën voor TWNet-project

Ideeën, opmerkingen of suggesties over TWNet? Je kan het hier allemaal kwijt aan ons!

Ideeën voor TWNet-project

Berichtdoor R0berto[] » di maart 27, 2007 13:55

ik heb eens zitten denken, en we kunnen natuurlijk het "project" op 2 manieren aanpakken.

1 manier met samenwerking, dus dat het echt een project wordt, en de andere zonder samenwerking, maar meer het contest idee.

Als we het op de contest-manier doen, dan krijg je dus, mijn voorbeeld van boter-kaas-en-eieren nemend, bijv. een FLASH-versie van BK&E, een JS-versie en een PHP-versie, en allemaal zien ze er anders uit.
We kunnen ook het wat breder zien, en mensen "een spelletje" laten maken. Dat je bijv een FLASH-BK&E krijgt, een JS-mario (:P) en een PHP-txtbased-RPG. (al kan hier ook samengewerkt worden)

Het andere alternatief is de samenwerking, 1 project voor meerdere mensen, en dan iets leuks maken met z'n allen...

Laat even weten welke optie je verkiest (of misschien weet je nog een andere variant) en spui meteen je ideetjes voor wat we kunnen bouwen :)
zoals ik al zei: het moet kleinschalig zijn :) het moet ons voor het eerste project niet te veel tijd kosten :)
R0berto[]
TWnet Crew

Berichtdoor Piles » di maart 27, 2007 14:34

Ik zou gaan voor samenwerken. Ten eerste omdat niet iedereen al helemaal zelf een applicatie oid kan maken. Ook leer je met samenwerken meer van elkaar. En als je het met zn allen doet zorgt dat ook er ook voor dat er sneller een groepsgevoel komt (klinkt raar, maar zorgt wel voor een gezellig en succesvol forum) :)

En als die projecten blijken te werken, kunnen we ook makkelijker doorgroeien naar wat grotere projecten ;)
Piles

Berichtdoor Rhapsody » di maart 27, 2007 16:07

Maar dan moet dat samenwerken wel gaan.

Het is niet voor niets dat alle projecten bij TF mislukt zijn.

Mijn voorkeur gaat dus uit naar een contest vorm, al kan ik dan niet garanderen dat ik ook daadwerkelijk mee zal doen, ivm tijd. Maar dat geldt al helemaal voor een project. ;)
In Metal We Trust
Rhapsody
Koning: gebanned @ TF
Koning: gebanned @ TF

Berichtdoor AtleX » di maart 27, 2007 17:03

We kunnen eerst een contest doen, en dan een projectje? Na een contest weet je wel wat de skills van iedereen zijn. :) En desnoods doe je gewoon een paar kleine projectjes tegelijk in groepjes van bijvoorbeeld 3 man. Als je met minder mensen bent is de verantwoordelijk en dus de druk per persoon hoger.
AtleX

Keer terug naar Opmerkingen/Suggesties