C Schijf beveiligen?

Advies over een nieuwe pc, of vragen over hardware plaats je hier.

C Schijf beveiligen?

Berichtdoor Jeffrey » wo jun 06, 2007 14:58

Ok mensen.. aangezien ik van de week me computer opnieuw geinstalleerd heb.. en ik dit graag goed draaiend wil houden.. Heb ik een stukje advies nodig van jullie..
Dit is de situatie :

M'n C schijf is puur de windows schijf, en de D schijf, komt het andere zooitje op (Games, downloads, ect ect)

Nu is alleen mijn vraag nog verder aan jullie,
Is het mogelijk, om bijv de C schijf met een wachtwoord ofzo vast te zetten, zodat ik niet per ongeluk iets op de C schijf installeer ?
Ik wil dus uiteindelijk, dat ik niets meer op de C schijf kan installeren.. alleen bijv door middel van een wachtwoord of dergelijke,
De misdaad is al georganiseerd ... Nu de politie nog ..
Jeffrey

Berichtdoor Rhapsody » wo jun 06, 2007 16:18

Er al bij een installatie altijd wat op de c schijf komen te staan. Dit kun je niet tegenhouden.
In Metal We Trust
Rhapsody
Koning: gebanned @ TF

Berichtdoor wesleyA » vr jun 08, 2007 14:38

ja jeff,

Als je wat op windows installeert, dan word er altijd iets op de c schijf opgeslagen, behalve bij wow :P, want die slaat niks op aan registers.

Je hebt er dus weinig aan om uberhaubt een passwoord der op te zetten (geen idee of het zelfs mogelijk is om je hele c schijf onder een wachtwoord te zetten). Want hij moet er toch dingen naar toe schrijven.
wesleyA

Berichtdoor Rhapsody » vr jun 08, 2007 15:28

wesleyA schreef:ja jeff,

Als je wat op windows installeert, dan word er altijd iets op de c schijf opgeslagen, behalve bij wow :P, want die slaat niks op aan registers.

Je hebt er dus weinig aan om uberhaubt een passwoord der op te zetten (geen idee of het zelfs mogelijk is om je hele c schijf onder een wachtwoord te zetten). Want hij moet er toch dingen naar toe schrijven.
Niet alleen in het register, maar ook snelkoppelingen en andere bestanden.
In Metal We Trust
Rhapsody

Keer terug naar Hardware