[offtopic deel 1] Prettig TWNet en een gelukkig #tcnet

Hier kan je over van alles praten wat niet thuispast in onderstaande topics!

[offtopic deel 1] Prettig TWNet en een gelukkig #tcnet

Berichtdoor R0berto[] » zo nov 19, 2006 23:08

Welkom iedereen!! er is weer een nieuw TWNet aangebroken, en ook #tcnet staat alweer voor de deur!!

mis je je oude vrienden nu al?? klets hier ff lekker bij :)
R0berto[]
TWnet Crew

Berichtdoor deWit » zo nov 19, 2006 23:10

Welkom allen... Oliebollen staan rechts, Tissues liggen links. DE koffie staat klaar trouwens ;-)
Strik je veter, en breek de tent af!
deWit
TWnet Crew

Berichtdoor Jeffrey » zo nov 19, 2006 23:10

En champange !

Deja vu ?
De misdaad is al georganiseerd ... Nu de politie nog ..
Jeffrey

Berichtdoor f00t » zo nov 19, 2006 23:11

Ja, en bier :o Ditmaal zonder gekke bekken
Indien je de code niet kan lezen of blind of slechtziend bent, neem dan contact op met de Administrator.
f00t

Berichtdoor R0berto[] » zo nov 19, 2006 23:13

weet je het zeker Sjoerd?? of moeten we je f00t noemen??
lijkt wel gejat van ene Bigf00t trouwens :P
R0berto[]
TWnet Crew

Berichtdoor deWit » zo nov 19, 2006 23:15

Bigf00t is wel breed... dus kijk maar uit ;-)
deWit
TWnet Crew

Berichtdoor R0berto[] » zo nov 19, 2006 23:16

ik heb um iig in het echt gezien :)

Bigf00t is mijn lieverdje!! :D
R0berto[]
TWnet Crew

Berichtdoor AtleX » zo nov 19, 2006 23:16

Roberto[] schreef:ga lekker verder in het andere topic :) het is nu officieel :P

PS: Jeffrey, da's like niks... toen met Robbie's opstand hebben we met een paar man in anderhalf uur ruim 2500 berichten geplaatst :P

waarvan ruim 550 van mij =]]

Robbie's opstand? Dat is vast van voor mijn tijd, dus vertel, vertel, verteeeel!

*Pakt popcorn en ploft op de bank, helemaal gereed voor sappige verhalen uit de TF historie.

En wat ik me altijd heb afgevraagd, waarom zijn Hermen en jij toen gestopt als moderator? En waarom is het forum toen in eind 2003 een tijd down geweest? Of was dat tegelijkertijd?
AtleX

Berichtdoor Jeffrey » zo nov 19, 2006 23:17

550 ? Zo.. das wel heel wat ! :D
De misdaad is al georganiseerd ... Nu de politie nog ..
Jeffrey

Berichtdoor f00t » zo nov 19, 2006 23:18

Ik doe wel weer Sjoerdxxx denk :P Anders komt bigf00t me halen (Maar het is absoluut niet van biggie afgejat want het was eerst gewoon f00tprint :P)
Indien je de code niet kan lezen of blind of slechtziend bent, neem dan contact op met de Administrator.
f00t

Berichtdoor deWit » zo nov 19, 2006 23:19

Zullen we de titel aanpassen; Verhalen uit de oude TF doos

[edit by R0berto[]]
nee, mijn topic, handen af!!
deWit
TWnet Crew

Berichtdoor R0berto[] » zo nov 19, 2006 23:22

Robbies opstand... pff... alle preciese details weet ik daar niet meer van... maar vlmij was het op een keer toen Jitka weer eens de DB verneukt had ofzo, of dat het doorvoeren van frames mislukt was... zoiets iig...

en toen heeft RObbie ff snel een forumpje opengegooid uit 'protest'... dus daar hebben we met een paar man dik lopen spammen. na een kwartier heeft Robbie alle plaatjes uit de map gegooid, omdat anders de traffic uit de hand liep :P
zo vaak refreshten wij... maar toen kwam het avondeten en was de spamgolf weg. Toch was ik de grote winnaar :P

en over mijn vertrek: ik ben weggestuurd door Jitka. Duidelijke redenen gaf ze niet, maar het was vlak na een rel waarin ik openlijk tegen de ideeën van (toen nog) DO.nl inging. Ik vermoed dus dat een van hun geklaagd heeft toen, maar zeker weten doe ik dat niet. Misschien dat Rhapsody ons daar wat meer inzicht in kan geven. Een aantal van de mods toen (waaronder GioneNn) hadden nl ook geen idee waarom precies..

en Hermen, dat was vlmij omdat hij vond dat hij niet serieus genomen werd ofzo, maar dat is echt heel vaag ergens in mijn geheugen... daar moeten andere klassieke TF-gangers mij maar ff mee helpen :)
R0berto[]
TWnet Crew

Berichtdoor Th0r » ma nov 20, 2006 3:15

Shit, heb ik de historische TF-eindsprint gemist :'(

Jitka kwam idd op een gegeven moment met het geniale idee om het forum in een frameset weer te geven. Dus wij probeerden, op subtiele wijze eerst, om jitka duidelijk te maken waarom dit niet zo'n goed idee was. Later iets minder subtiel :P. Het maakte in ieder geval pijnlijk duidelijk in welke handen het forum terecht was gekomen. Niet veel later stapten er dan ook een paar mods in 1 keer op.

Wat betreft die DB "crash" in 2003: om een bepaalde reden moest er een dump van de database teruggezet worden. Er was alleen een klein probleempje, de dump files waren zo groot dat ze niet verwerkt konden worden binnen de maximale PHP script timeout als ik het goed heb. Daarom is uiteindelijk maar besloten de posts niet terug te zetten, maar de users tabellen ed wel (die waren minder groot natuurlijk).

Van desbetreffende DB dump had ik in het andere topic al een screenshot gepost.

Hermen kon zich ook niet echt verenigen met de "bijzondere" tactieken die jitka er op na hield. Zoals bijvoorbeeld vrolijk template wijzigingen doorvoeren of frames op de frontpage te zetten zonder ook maar met iemand te overleggen.
Th0r

Berichtdoor TrafeX » ma nov 20, 2006 21:07

Hey.. wisten jullie dat je een size in je sig kon zetten:
http://www.the-forums.nl/viewtopic.php?p=55103#55103
>:)

Wie het hier probeert heeft een ban aan z'n broek O-)
TrafeX
TWnet Crew

Berichtdoor f00t » ma nov 20, 2006 22:30

:o ze hebben PM uitgezet, ik was al flink rond aan het spammen daaro :P
f00t

Volgende

Keer terug naar General Talk