Mensen gezocht

Hier kan je over van alles praten wat niet thuispast in onderstaande topics!

Mensen gezocht

Berichtdoor deWit » do mei 17, 2007 8:12

Op dit moment ben ik voor mijzelf het een en 't ander op papier aan het zetten voor een nieuw te ontwikkelen systeem. Het gaat hier om een systeem voor verenigingen, waarmee online de ledenadministratie/financiële administratie en een agenda bijgehouden kan worden. Dit project zal in eerste instantie specifiek gericht zijn op Speeltuinen, aangezien hier op dit moment nog geen specifieke software voor beschikbaar is.

Om dit project te kunnen volbrengen ben ik op zoek naar mensen die voor mij het een en 't ander kunnen doen. Zo ben ik onder andere op zoek naar:

- Mensen met kennis van Javascript (formuliervalidatie)
- Mensen met kennis van het ontwerpen van een GUI
- Mensen die diverse classes voor hun rekening willen nemen (naar PDF, Formulierverwerking e.d. (of al hebben liggen, weten te vinden e.d.))
Strik je veter, en breek de tent af!
deWit
TWnet Crew

Berichtdoor Rhapsody » do mei 17, 2007 12:13

Ik heb wel een javascript class voor de validatie voor je.

Heb verder geen tijd om je te helpen, maar dan hoef je dat iig niet meer te schrijven. :)
In Metal We Trust
Rhapsody
Koning: gebanned @ TF
Koning: gebanned @ TF

Berichtdoor Piles » vr mei 18, 2007 23:54

Hoe ga je de financiele administratie doen?
Ik ben zelf namelijk ook bezig (met een groep mensen) om een online boekhoudprogramma te schrijven (zie reallycoding.nl) :)

Het lijkt me een interessant project, maar op script-gebied kan ik niet veel doen denk ik (te weinig kennis), maar ik wil dit zeker even volgen :P
Piles

Berichtdoor deWit » za mei 19, 2007 17:32

Financiëel ben ik helemaal nog niet over uit. Wat ik nu in gedachten heb is in ieder geval iets om de ledenadministratie-betalingen mee bij te houden (printen van acceptgiro + brief e.d.) en de kassa-dagopbrengst. Die kassa-opbrengst kan dan gekoppeld worden aan een post, waar ik diverse overzichten van wil kunnen maken (maand, dag, week enz.). Voor de rest weet ik nog niet hoe ik het wil gaan doen, aangezien het financiële deel puur ter ondersteuning is. Het is immers geen boekhoudprogramma, en dat is ook zeker niet de bedoeling.
Strik je veter, en breek de tent af!
deWit
TWnet Crew

Keer terug naar General Talk