zonde, heb laatst 3 oude monitoren naar grof vuil gebracht (kringloop wilde ze niet meer, komt om in die dingen

). En ik woon in Noord-Brabant

.
Wat ik te koop heb:
Server 1
Specificaties
- P3 733 Mhz
- 256 MB PC133 SDRAM (2x 128)
- 80 GB IDE schijf (Maxtor DiamondMax 9). Deze schijf is ge-reanimeerd. Hij had eerst bad-sectors. Na 3 low level formats, deed hij het weer perfect
. Misschien verkooptechnisch niet zo handig om te vertellen, wel eerlijk 
- Onbekend merk Mini-ATX moederbord. Specs:
- P3 socket
- 2 SDRAM Sockets
- 1 AGP Slot (niet gebruikt)
- 3x PCI (1 gebruikt voor 100 mbit netwerkkaart, realtek chip)
- 2x PS/2
- 2x USB 1.1
- 2x COM
- 1x parallel
- 1x Game-poort
- Audio onboard: min in, lin in, line out
- video onboard. Zal geen geweldige kwaliteit zijn, maar 1024 x 768 @ 32bit kan hij aan, dus echt slecht is het ook niet.
- diskettestation
- 52x lezer
- 52x24x52x CD-RW
- in een 4U kast, zonder bovenplaat
- Gentoo Linux ~x86 staat erop geinstalleerd. Voor het laatst geupdate op 06-10-2006. Staat al volledig geconfigureerd voor het gebruik van distcc

vraagprijs80 EUR
Betaalmethodesoverschrijving of cash
Verzendmogelijkheden1. Ophalen
2. versturen (OP EIGEN RISICO EN KOSTEN!)
Server 2:(dit is eigenlijk pas de eerste echte server, de andere is eigenlijk een desktop PC in een server kast
)Specificaties- 2x P3 500 Mhz
- 1 GB ECC Registered PC133 SDRAM (4x 256 MB)
- 60 GB ATA Schijf (samsung)
- 13 GB ATA Schijf (Quantum Fireball)
- Asus P2B-D moederbord:
- 2x SLOT1 (daar zitten de processoren dus in
) - 4 SDRAM slots
- 1 AGP slot (gebruikt voor een S3 Trio3D/2X videokaart, kan ook 1024 x 768 @ 32 bit aan)
- 4x PCI (1 gebruikt voor 100 MBit netwerkkaart, ADMtek NC100 chip)
- 2x ISA (good, old ISA
) - 2x IDE (dus 4 IDE apparaten)
- 1x floppy
- 2x PS/2
- 2x USB (verwacht dat het USB 1.1 is)
- 2x COM
- 1x parallel
- Audio onboard: mic in, line in, line out
- 16x DVD-speler
- In een 4U kast. D'r zit een slot op, waarmee je 2 deurtjes voor de DVD-speler op slot kan zetten. Je krijgt er 2 sleutels bij. 1tje is wel verbogen, maar werkt nog perfect.
- Redundante voeding
- Gentoo Linux ~x86 staat erop geinstalleerd. Voor het laatst geupdate op 06-10-2006. Staat geconfigureerd voor het gebruik van distcc. Er staat uiteraard een SMP kernel op

Vraagprijs250 EUR
BetaalmogelijkhedenOverschrijving of cash
Verzendmogelijkheden1. Ophalen
2. Opsturen (OP EIGEN RISICO EN KOSTEN!)
Server 3 (en eventueel 4)Specificaties- 2x AMD Athlon MP 2200+
- 1.5 GB PC2100 ECC Registered DDR RAM (3x 512 MB)
- Tyan Tiger MPX moederbord (Hoofdpagina en de specificaties)
- NB: Geen schijven
- In een 2U kast
Opties- Ik heb nog 2 plaatjes van 512 MB in RMA zitten. Ik heb deze server eventueel 2x (ik heb hem 2x, maar 1tje heb ik misschien al verkocht
). Elke server kan dus uitgerust worden met 2 GB RAM (4x 512 dus). Het extra plaatje RAM kost 50 EUR. - Een Promise FastTrak TX2000 RAID Controller, voor 50 EUR. Daar kunnen 4 IDE schijven op
- Een 6 disk SCSI disk tower. Elke schijf is 18 GB, 7200 rpm. Wordt aangesloten via een externe connector. 130 EUR
- Zoals gezegt: ik heb deze server 2x staan. Ik heb er misschien al 1 verkocht. Mocht die verkoop niet door gaan, dan meld ik het hier, en heb ik deze server dus 2x.
Vraagprijs
700 EUR (zonder opties)
Betaalmethoden
Bankoverschrijving of cash
verzendmethoden
1. Ophalen
2. Opsturen (OP EIGEN RISICO EN KOSTEN)
SCSI Schijf
Tenslotte heb ik nog een Seagate Cheetah 18XL liggen. Dat is een SCSI schijf van 18 GB, 10.000 rpm. Ik denk dat hij niet geschikt is voor in die SCSI tower, omdat hij sneller is (2800 rpm meer). Hier wil ik z'on 25 EUR voor hebben.
Ik woon in de omgeving van Breda, dan weet je ongeveer hoever je moet rijden om iets op te komen halen
Voor vragen en aankopen: PM.
"Been There, Done That, GOING BACK!" - Disneyland Parijs.